• Start
  • Stolica Górnego Śląska
  • Made in Katowice
  • Stare mapy
  • Informator regionalny
  • Rybnik
    BULWARY NACYNY
    Nacyna i jej bulwary (a raczej ich brak) jest wciąż jedną z największych porażek Rybnika. Nacyna jast rzeką bardzo ładnie połoźoną, przepływa nieopodal Rynku, akademickiego kampusu, zamku i targowiska. W centrum prowadzi od dworca autobusowego do pięknego kolejowego wiaduktu i niedalekiego lasu. Aż prosi się o szlak spacerowy...
    FOTO RYBNIKA
    rybnik
    Piękny /30
    rybnik
    Żywy /27
    rybnik
    Z boku /52
    CO TU ZNAJDZIESZ
  • informacje CO? GDZIE? KIEDY?
  • kierunkowskaz STĄD WSZĘDZIE
  • rybnickie SŁOWOTOKI
  • artykuły WYJADACZE LITER
  • gry,rybnikzabawy,rybnikhumor ŁAMrybnikGŁÓWKĘ
  • CZEGO TU NIE MA
  • suchych faktów o mieście
  • wielkich baz adresów firm
  • ciężkich tekstów i pieniactwa
  • lania wody i zapchajdziur
  • JAK SIĘ PORUSZAĆ
  • Na lądzie - rowerem.w.pl
  • Po wodzie - ref.rybnik.pl
  • Wrybnikpowietrzurybnik-rybnikaeroklub.rybnik.pl
  • Wrybnikinternecie - Kierunkowskaz
  • E-CAFE W RYBNIKU
  • NetStudio - ul. Kościuszki 24
  • ZABÓJCA PAPIEROSÓW
    Zabójca Papierosów poluje na stołówce studenckiej i "gasi" ich nałóg. Prosta gra z morałem ;)! Zagraj!
    POLECAMY WWW
  • Obec Rybník
  • Śląsk w internecie!
  • Pyrsk! Śląski humor
  • Agencja reklamowa Katowice

  • Redaguje zespół: Rybnicki Team
    Kontakt z portalem: O portalu
    PSYCHO-ZABAWY: W POCIĄGU<- startowa 
    Jak grać w pociągu nie mając kart

    Wiele jest sposobów na umilenie długiej podróży np. pociągiem. Można zagrać w karty albo porozmawiać z współpasarzerem. Gdy jednak te zabawy znużą się, albo np. gdy nie mamy kart możemy wykorzystać niżej podane pomysły.
    1) Gdy jedziemy pociągiem. Zakładamy się z wpołpasarzerem, czy pociąg ruszając szarpnie wagonami czy nie.
    2) W dowolnym środku komunikacji. Zabawa w klepanie w ręce. Klepiemy w dłońmi w dłonie wspólpasarzera na kilka możliwych wariantów:
    a) klepiemy bez ładu i składu, tak aby po prostu klepać. Powoduje to często zdenerwowanie partnera już po niedługim czasie, co może doprowadzić do ciekawych zagrywek słowno-fizycznych.
    b) klepiąc wybijamy rytm znanej lub nieznanej melodii (np. szła dzieweczka do laseczka itede). Partner ma za zadanie ogdadnąć, jaka to melodia.
    c) klepanie ma symbolizować przebieg jakiejś - wymyślonej przez nas i będącej przedmiotem zagadki - funkcji matematycznej, w której siła=f(czas klepania). Najprościej odgadnąć gdy y=const. Ale po nabraniu odpowiedniej wprawy można odgadywać funkcje y=ax+b, y=x^2, y=x^3, y=ae^x, y=log(x) itepe. Zaznaczyć tu należy, iż aby pokazać wartości ujemne, można klepać w odwrotną stronę dłoni.

    Elmo (MLD 1, Fabryka Kaszlu)
      <- wstecz
    REKLAMA

    do góry  
    rybnik© Copyright by Rybnicki Team 05-10